Jak zakwestionować opłatę i sprawdzić status swojego roszczenia

Jak zakwestionować opłatę i sprawdzić status swojego roszczenia
16 października 2020

Przed wniesieniem reklamacji

Rozważ najpierw zadzwonienie do sprzedawcy, ponieważ może on szybciej rozwiązać Twoje roszczenie (możemy również wymagać informacji od sprzedawcy w celu przetworzenia roszczenia, więc bezpośredni kontakt z nim może zaoszczędzić czas).

Kwestionować można tylko zaksięgowane transakcje (oczekujące opłaty są tymczasowe i mogą ulec zmianie). Jeśli masz jakiekolwiek bezpośrednie obawy dotyczące oczekującej opłaty, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą.

Dane kontaktowe sprzedawcy zwykle znajdują się na rachunku lub wyciągu rozliczeniowym.

Ważne jest terminowe powiadamianie

Większość transakcji należy zakwestionować w ciągu 60 dni od daty wyciągu, w którym pojawił się błąd. Jeśli nie podałeś danych konta sprzedawcy, o którym mowa, i podejrzewasz, że zostały skradzione, natychmiast skontaktuj się z obsługą klienta ds. Prywatności i bezpieczeństwa.

Chociaż nasz internetowy proces zakwestionowania obciążenia jest najłatwiejszym i najszybszym sposobem przesłania roszczenia, możesz również skontaktować się z nami telefonicznie lub pocztą w sprawie płatności kartą kredytową.

Aby zakwestionować opłatę

Erica może pomóc w kwestionowaniu transakcji kartą kredytową lub debetową. Zaloguj się do aplikacji mobilnej i dotknij ikony Erica, aby rozpocząć

Z aplikacji mobilnej:

1. Zaloguj się do aplikacji i wybierz konto z transakcją, którą chcesz zakwestionować.

2. Wybierz transakcję, a następnie dotknij SPORUJ TRANSAKCJĘ i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Z Twojego komputera:

1. Zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz konto z transakcją, którą chcesz zakwestionować.

2. Wybierz transakcję, a następnie kliknij łącze Spór o tę transakcję i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Po złożeniu wniosku możesz sprawdzić stan swojego wniosku w aplikacji mobilnej lub na komputerze. Reklamacje będą widoczne w naszej witrynie i aplikacji przez okres do 120 dni od daty przeniesienia pliku roszczenia ze stanu aktywnego do zamkniętego.

Aby sprawdzić status swojego roszczenia

Większość statusów roszczeń można śledzić za pośrednictwem bankowości mobilnej i internetowej (niektóre uprawnienia mogą się różnić). Roszczenia dotyczące kont firmowych nie są widoczne.

Z aplikacji mobilnej: Zaloguj się do aplikacji i dotknij Menu , a następnie wybierz Wyświetl moje roszczenie w sekcji POMOC I WSPARCIE .

Z komputera: zaloguj się do centrum wiadomości bankowości internetowej. Spory są wyświetlane w sekcji Claims Messages (stan sporu jest podany w kolumnie Current Status ). Możesz wyświetlić dodatkowe szczegóły sporu, wybierając konto i identyfikator roszczenia.

Możesz także skonfigurować alerty niestandardowe, aby otrzymywać w czasie rzeczywistym powiadomienia tekstowe i powiadomienia dotyczące Twojego roszczenia. Aby sprawdzić ustawienia alertów w aplikacji mobilnej, wystarczy dotknąć ikony dzwonka i wybrać USTAWIENIA .

Zawarte tutaj treści służą wyłącznie celom informacyjnym. Nie stanowi oferty kupna lub sprzedaży jakichkolwiek produktów lub usług oferowanych przez Bank of America lub jego filie. Treści te nie powinny być interpretowane ani wykorzystywane jako porady prawne, podatkowe lub inwestycyjne. Zalecamy skonsultowanie się z niezależnymi doradcami prawnymi, podatkowymi i finansowymi w sprawach lub pytaniach dotyczących informacji przedstawionych na tej stronie oraz rachunków zmarłego klienta w Bank of America lub jego oddziałach.

Kredyt i zabezpieczenia podlegają zatwierdzeniu. Akceptacja regulaminu i warunków. To nie jest zobowiązanie do pożyczania. Programy, stawki, warunki i zasady mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy