Inwestowanie w akcje gier wideo

Category: Zwrot Gotówki
17 lutego 2021

Branża gier wideo to duży, szybko rozwijający się rynek, który wciąż ma duży potencjał. Czołowi gracze w kosmosie prosperowali w tym roku w warunkach stworzonych przez COVID-19, a imponująca wydajność podkreśliła atrakcyjność gier jako prężnie rozwijającej się branży. Pomimo środków polegających na dystansowaniu się od społeczności i pracy z domu, stwarzających nowe wyzwania w tworzeniu gier, zaangażowanie graczy rośnie.

Firmy, które mogą nadal dostosowywać się do wymagań graczy w zakresie interaktywnej rozrywki elektronicznej i je kształtować, mogą przynosić duże zyski akcjonariuszom. Mając to na uwadzeCapcom(OTC: CCOEF)Take-Two Interactive(NASDAQ: TTWO)Tencent Holdings(OTC: TCEHY)Activision Blizzard(NASDAQ: ATVI) iElectronic Arts(NASDAQ: EA) wyróżniają się na czele akcje gier na dłuższą metę.

1. Capcom

Źródło obrazu: Capcom

Twórca i wydawca gier wideo Capcom (OTC: CCOEF) rozwija się dzięki udanym wydaniom, które wzmocniły jego kluczowe franczyzy. Hity z seriiResident EviliMonster Hunterprzyniosły imponujący wzrost sprzedaży i zysków, a firma ma silny zestaw właściwości wykraczających poza te dwa podstawowe filary. Posiada franczyzy, w tymMega ManDevil May CryiStreet Fightera także bogatą bibliotekę mniej znanych, ale ukochanych klasyków.

Istnieje wiele powodów, dla których warto polubić tę wieloletnią, japońską firmę, która od dziesięcioleci jest silna w branży i stworzyła jedne z najbardziej pamiętnych doświadczeń tego medium.

Capcom również wypłaca dywidendę i zamierza zwrócić około 30% swoich rocznych zysków akcjonariuszom poprzez wypłatę dywidendy. Zyski w branży gier wideo mogą być nieregularne, ale kierownictwo uznało, że zwrot gotówki dla akcjonariuszy jest podstawowym elementem posiadania akcji.

2. Take-Two Interactive

Źródło obrazu: Take-Two Interactive

Take-Two Interactive (NASDAQ: TTWO) szybko się rozwinęło dzięki znakomitym wynikom swoich głównych franczyz, a firma wygląda na dobrze przygotowaną do dalszego osiągania dobrych wyników w perspektywie długoterminowej.Grand Theft Autoto największa i najważniejsza nieruchomość firmy – i jedna z najbardziej dochodowych serii w całej branży rozrywkowej. Ale twórca gry poczynił również godne pochwały postępy w budowaniu swojej ogólnej listy. SeriaRed Dead Redemptionod Take-Two okazała się wielkim hitem. JegoNBA 2Kserii koszykówka jest liderem w kategorii gier sportowych. Firma prowadzi także szereg mniejszych serii i innych inicjatyw rozwojowych, które mogą pomóc w rozwoju.

Tworzenie gier jest zazwyczaj skomplikowane i wymaga dużej ilości zasobów, ale czołowe studia deweloperskie Take-Two wielokrotnie podejmowały się tego zadania i dostarczały produkty, które zachwycały graczy i odnotowywały wysoki poziom zaangażowania i wydatków w grze. Dzięki fantastycznemu talentowi rozwojowemu i trzem wysoce dochodowym podstawowym franczyzom tworzącym mocne fundamenty, firma ma pole do wykorzystania nowych możliwości rozwoju w kategoriach, w tym gier mobilnych i e-sportu.

3. Tencent Holdings

Źródło obrazu: Tencent Holdings

Tencent Holdings (OTC: TCEHY) to chiński konglomerat multimedialny, który jest również największym na świecie producentem gier wideo pod względem przychodów. Siła firmy w zakresie multimediów, jej dominująca sieć społecznościowa WeChat i udziały w innych firmach zajmujących się grami sprawiają, że jest ona wyjątkowo atrakcyjna jako zdywersyfikowana inwestycja w technologię i treści.

Hitowa gra TencentaLeague of Legends, rośnie w siłę od czasu jej wydania w 2009 roku i zajmuje czołowe miejsce w e-sporcie, a firma jest również odpowiedzialna za niezwykle popularną grę mobilnąHonor of Kings. Oprócz tytułów wyprodukowanych i obsługiwanych przez Tencent, firma posiada znaczne udziały w wydawcach gier wideo, w tym Epic Games, Supercell, Activision Blizzard iUbisoft(OTC: UBSFF).

4. Activision Blizzard

Źródło obrazu: Activision Blizzard

Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI) jest największą amerykańską firmą produkującą gry wideo pod względem przychodów i łączy trzy główne działy opracowujące i wydawnicze: King Digital zajmuje się głównie grami mobilnymi, Activision koncentruje się głównie na platformach konsolowych, a Blizzard był odpowiedzialny za niektóre z największe hity w grach komputerowych. Podsumowując, firma posiada jedną z najbardziej opłacalnych przez banki kolekcji właściwości gier wideo w branży, a także ukształtowała trendy, w tym rozwój cyfrowej dystrybucji i sprzedaż przedmiotów w grach, i czerpał z nich korzyści.

Wydawca jest odpowiedzialny za duże serie gier, w tymCall of DutyOverwatchWorld of WarcraftiCandy Crush Saga, a także jest wczesnym liderem w przestrzeni e-sportowej. Pod kierownictwem CEO Bobby’ego Koticka Activision Blizzard ma świetne osiągnięcia w wydawaniu gier, które utrzymują moc i angażują obecnych fanów, jednocześnie przyciągając nowych graczy, a firma konsekwentnie wypłaca dywidendę od 2010 roku.

5. Electronic Arts

Źródło obrazu: Electronic Arts

Założona w 1982 r. Firma Electronic Arts (NASDAQ: EA) odegrała decydującą rolę w rozwoju branży interaktywnej rozrywki i jest drugą co do wielkości firmą produkującą gry wideo w USA pod względem przychodów. Firma zajmuje wiodącą pozycję w gatunku gier sportowych dzięki popularnym licencjonowanym franczyzom, takim jakMadden NFLiFIFA, a także ma stabilną oryginalną stajnię, w tymThe SimsApex LegendsiBattlefield.

Globalna popularność gier wideo będzie prawdopodobnie nadal rosła w nadchodzących dziesięcioleciach, dając czołowym wydawcom możliwość dotarcia do nowych graczy i zwiększenia sprzedaży na wschodzących rynkach geograficznych. Niezawodny zestaw franczyz gier EA oraz doświadczenie w tworzeniu i marketingu tytułów, które będą rezonować z graczami, powinny pomóc jej wykorzystać ten wzrost, a ciągła ekspansja dystrybucji oprogramowania cyfrowego i sprzedaży przedmiotów wirtualnych powinna również pomóc zwiększyć sprzedaż i marże.

powiązane tematy

Rosnące zainteresowanie oglądaniem innych osób grających w gry wideo jako rozrywki dla widzów sprawia, że ​​jest to nowa okazja dla inwestorów.

Aktualizacja technologii bezprzewodowej do najnowszej generacji to duże, globalne przedsięwzięcie.

Twórcy i dystrybutorzy filmów, programów telewizyjnych, muzyki i innych programów.

Rozległy sektor, który często pokrywa się z branżą gier wideo.

Inwestowanie w gry wideo wygląda na długoterminowe korzyści

Ludzie kochają rozrywkę, a gry wideo oferują szereg doświadczeń, które mogą okazać się wyjątkowo atrakcyjne. Wiodące firmy w branży gier wideo powinny nadal czerpać korzyści z trendów wzrostowych, które pomagają rynkowi w ekspansji na całym świecie i mogą zapewnić dobre wyniki akcjonariuszom.

Podczas gdy firmy produkujące gry wideo prawdopodobnie zostaną dotknięte nieoczekiwanymi zwrotami akcji, istnieje duża szansa, że ​​globalny popyt na gry będzie nadal rósł. W świecie interaktywnej rozrywki wciąż istnieje ogromny potencjał, a dla inwestorów pragnących wzrostu ta dynamika oznacza, że ​​warto dodać do swojego portfela akcje gier.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy