• Media
  • Tech
  • Twoje pieniadze
  • Wiadomosci gospodarcze
  • Z kraju
  • Ze swiata
  • Media
  • Tech
  • Twoje pieniadze
  • Wiadomosci gospodarcze
  • Z kraju
  • Ze swiata
  • Dom
  • Firmy
  • Czym skusić klienta? Oto sześć zasad wiarygodności w e-sprzedaży
Co powinna zawierać oferta? «Biblia copywritingu» Darek Puzyrkiewicz

Czym skusić klienta? Oto sześć zasad wiarygodności w e-sprzedaży

11.07.2019widoki: 94

Rynek e-commerce rośnie każdego roku. Już ponad połowa Młodych polaków deklaruje, że robi zakupy w internecie. Z niedawno opublikowanego raportu Gemiusa powstaje, że najważniejszym czynnikiem zachęcającym do e-zakupów jest według klientów wiarygodność.

Zobacz też: E-zakupy coraz znacznie popularniejsze w naszym kraju. Zauważają to najwięksi gracze

"Wystarczy jedna chwila niepewności lub wyimaginowanego wypadku, by klient uciekł wraz ze strony, niczego nie kupując" - przestrzega Darek Puzyrkiewicz w książce "Biblia copywritingu". Opisuje w niej szóstka zasad budowania wiarygodności po sprzedaży. Sprzedawcom mogą wesprzeć przekonać klienta do kliknięcia przycisku "zamów", a klientom - zwrócić uwagę dzięki to, czym są wabieni przez e-sklepy.

1. Konkrety

Puzyrkiewicz podkreśla, że opisywanie produktu jest prostsze aniżeli usługi. "Musisz uczynić własny produkt tak namacalnym, jak na przykład tylko się da" a mianowicie radzi. Przykład? Zamiast zapisywać o „szkoleniu on-line”, świetnie wymienić liczbę nagrań online, łączną długość ich trwania, liczbę slajdów, czas naradzie itd.

2. Skrupulatne rezultaty

"Klient kupuje produkt jedynie dlatego, że chce zdobyć pewien efekt. Pewien" - pisze autor. Podkreśla, hdy najbardziej wiarygodne oferty dokładnie ten efekt określają. Stąd obietnice utraty 3 kg w tydzień albo wykazy tabletek rozpuszczających się przy jelitach, a nie po żołądku - im więcej konkretów, tym lepiej.

3. Osoba o wysokich kompetencjach i (lub) osiągnięciach

Dla klienta liczy się coś znacznie więcej aniżeli tylko produkt, ale i marka. "Ale na nią się pracuje latami" - zaznacza Puzyrkiewicz. Radzi więc dowieść osobę, która stoi za danym produktem, jest tej twórcą, a w ostateczności - daje rekomendację. "Tylko nie wymyślaj sobie fikcyjnej postaci, nie oszukuj, bo to prędzej czy potem wyjdzie na jaw" a mianowicie przestrzega.

4. Wiadomości statystyczne i prognozy

Autor radzi korzystać z twardych danych i prognoz, by poprzez ich pryzmat pokazać obecne lub nadchodzące wyzwania. "Pokazanie wyzwania w ofercie wyznacza klienta w sytuacji, w której musi na tek krok zareagować. I wtedy przychodzisz twoja osoba z pomocą, pokazując mu genialne wyjście z pułapki" - pisze Puzyrkiewicz.

5. Język dopasowany do odwiedzenia rozmówcy

Nawet najlepszy produkt jak i również najlepsza oferta nie obronią się, gdy odbiorca katalogów nie zrozumie. "Twoja propozycja musi przemawiać językiem konsumenta, jakby rozmawiał z kimś ze swoich kręgów" - czytamy. Jak to sprawić? Autor radzi zwrócić atencję, jak osoby ze otoczenia klienta (grupa docelowa) mówią o kluczowych dla nich rzeczach, jak określają problemy, zagrożenia i samych mojej dziurki.

6. Łatwy jak i również bezpośredni kontakt

Puzyrkiewicz podkreśla, że to drobiazg, ale niesłychanie istotny. "Gdy potencjalny nabywca zastanawia się nad realnością składanych obietnic, jego sądzi zawsze biegną w nurcie sprzedawcy. Jak wiarygodna wydaje się być ta firma? " a mianowicie pyta retorycznie. Zwraca obserwację, że wiarygodny sprzedawca to taki, który się nie ukrywa - jego adres, telefon, e-mail, profil w Facebooku są łatwo do kupienia.

Foto: One Press

  • Georgina Bloomberg, córka Michaela Bloomberga - kim jest?
Tagi:
2010 2015 2016 2016 roku 2017 2017 roku 2018 2018 roku afera afera getback agencji albo analitycy apple auta badania bank banki banku bardzo blisko brexit broni broni porozumienia brytania brytanii będzie będą chińskich chodzi czasu czwartek darek dolarów donald donald trump duda dzięki dziś energii euro europejska facebooka financial finansów firm firma firmy gazu getback
  • Chińczycy mają swoją Arcadię. Najbardziej znaczne zagęszczenie miliarderów w USA Informacje

  • Gruzja bliżej Unii Europejskiej. W razie w energetyce Informacje

  • Bank Światowy podnosi prognozy dla globalnej gospodarki Informacje

  • «Biznes kręci się w Szwajcarii». Rosyjscy oligarchowie znaleźli azyl Informacje

  • Biały Dom: USA przygotowane do odwiedzenia nałożenia konkretnych sankcji na Rosję Informacje

  • Bezrobocie najwyższe od prawie dwadzieścia lat. UE w ciemnych barwach Informacje

  • <
  • >
  • Główna stawka CIT 9-proc. na terytorium polski. Stawki w innych państwach Europie Pieniądze

    widoki: 224
  • GUS: Poprawa sytuacji gospodarstw pokojowych w 2016 roku

    widoki: 326
  • Gruzja bliżej Unii Europejskiej. W razie w energetyce Informacje

    widoki: 432
  • Grecka giełda powiększa straty. Na dół ciągną ją banki Giełda

    widoki: 20
  • Georgina Bloomberg, córka Michaela Bloomberga - kim jest?

    widoki: 440

Kategoria

Popularny

GUS: Poprawa sytuacji gospodarstw pokojowych w 2016 roku
Agencja Moody’s podniosła prognozę przyrostu PKB dla Polski
Gruzja bliżej Unii Europejskiej. W razie w energetyce Informacje
Airbus chce stworzyć ruchomą kabinę pasażerską Tech
31 osób chce zostać szefem LOT-u Informacje
500 plus nie wpływa na konta ojców
Główna stawka CIT 9-proc. na terytorium polski. Stawki w innych państwach Europie Pieniądze
Afera Paradise Papers. «Kraje na przykład Holandia naruszają spójność UE» Ze świata
Ambasadorowie USA: Nord Stream dwóch zwiększy naciski Rosji na UE Surowce
Adamczyk zainteresowany wyższymi opłatami paliwowymi
Aktywność zawodowa Polaków 2018 r. Dane GUS
  • A-F
  • G-L
  • Ł-P
  • R-Ż
  • Tagi
  • Kategoria
  • Apple porozumiał się z Irlandią co do spłaty wielkiej kary Tech

  • Andrzej Duda - pierwszy dwanaście miesięcy prezydentury - podsumowanie

  • Aplikacja 17-letniego Polaka zdobywa świat Ze świata

  • Dlafirm
  • Finanse
  • Firmy
  • Pieniadze
  • Polityka
  • Surowce
  • Technologie
  • Wiadomosci

lippyandmessy.pl